BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 29, 2011

1st Day : Five things about you (which mean it's me ).

LIMA je ? Banyak benda mahu kongsi ni. Semua yang baik-baik plak tuh. Tak tahu nak pilih yang mana 1 ni. XD. Aku pilih yang basic-basic je lah. *anggap aku tak kenal korang.


1. Aku student UM.

*Saja nak upload besar-besar

Ambil jurusan biokesihatan atau secara gediknya biohealth. Sekarang tengah final exam untuk 1st year ni. *senior babe aku sem depan ! Feel so glad  to be here. Shopping mall berlambak, transport senang dapat, clubbing pon banyak. oppss ! Silibes pon macam boleh tahan kan hairatun nasihinnazrin syafiq, and ekayne shazali ?


2. Aku ada selimut busuk WANGI !

WANGI sangat sampai sayang nak tinggal. Dah try nak buang this behavior, tapi tak boleh. Nak jaga sampai tua. XD

3. I'm the admin for page Kami Like page sebab nak tagg kat komen ngan status in facebook. 

Sudah 2k !

Page ni di create kalau tak silap aku time exam week. MEMANG study week adalah tempoh untuk kita buat page dekat facebook, sign up akaun tweeter, and sibuk mengINDAHkan blog kan ? *tangan didada mata ke atas. tak terasa lagi tak tahulah.

4.Aku suka menipu.

Kadang-kadang menipu ni baik untuk kesihatan. Sebenarnya bila kita menipu, proses-proses like homeostasis, blood circulation and biosynthesis akan berfungsi dengan baik. *Aku tipu je weh !

5. Single and heart is not taken yet. XD

*Apa relate pic ni dengan point no 5 ? HAHAHAHA




4 comments:

ekayne shazali said...

yang no 3 tuh aku terase HAHAHA

NurAfeeqah said...

mcm besh je jadi admin tu ? dah ramai dah plaks tu ! wohhh ~

NurAfeeqah said...
This comment has been removed by the author.
Nadia Azizi said...

berkenan ke nak jadi admin 2 ? sori lah. permohonan tak dibuka